23 Haziran 2013 Pazar

Essence Floral Grunge Koleksiyonu


           Bu seriden sadece üstteki gördüklerinizi aldım.Tek memnun kaldığım ürünü malesef allık oldu.Ojelerini sürmek diğer ojelere göre zordu.Onlarla ilgili ayrıntılı açıklamayı Poliship adlı bloğumda bulabilirsiniz.



           Allığı malesef tozutuyor ama yinede kullanımı zor değil.Esmer olmama rağmen bu rengi rahatlıkla kullanabiliyorum.Çünkü pigment yapısı oldukça zayıf.Asıl rengini elde etmek için birkaç kez fırça darbesi yapmanız gerekiyor.Kalıcılığı çok iyi değil.Gün içerisinde bir veya iki kez tazelemeniz gerekebilir.Beyaz tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum.Ama yinede bu ara vazgeçilmezim oldu.Rengini gerçekten çok beğendim.


           Rossmann mağazasından almıştım.Yakında Gratis mağazalarında da rastlayabiliriz.Fiyatı 8,90 TL.


           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder