10 Haziran 2013 Pazartesi

NYC 4'lü far - 968 Cupcakes & Coffee


           Hadi gözümüz aydın :) Artık watsons mağazalarında NYC markasının sadece ojeleri değil diğer ürünleride satılıyor.Mağazada ilk gördüğümde standın başında baya bir durup inceledim.Arkadaşlar bu ne hız.Ne renk oje beğendiysem kalmamış :) Bende bu güzel farı ve birde maskarasını denemek için aldım.Haa tabi ojesiz olmaz bir tanede simli top coat niteliğinde oje aldım.Bu ojeyi diğer bloğum poliship.blogspot.com da bulabilirsiniz.



           Esmer olduğum için bu renkler beni açtı.Özelliklede mor tonunu sevdim.Kalıcılığı çok iyi değil belki ama 6 saat sizi idare edebiliyor.Standa 2 farklı rengi vardı.Ben bu tonunu seçtim.İyiki de seçmişim.



            Kaplumbağalarımdan dolayı kollarım genelde çiziliyor.Yukarıdaki topaklanma sıpalarımın çizik ve batıklarından ötürü oldu.Fotoğrafta tam net çıkmamış ama soldan ikinci olan daha gümüş renkli sağdaki ise beyaz tonda.Fiyatına gelecek olursak 9 TL olması lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder