13 Temmuz 2013 Cumartesi

Vanilya Club Temmuz Ayı Kutusu





     Dianne Brill Lip Lingerie Lipstick 4,5 g. Kendisi yeşil sedefli bir lipstick.Yeni tanıştım bu markayla.ama keşke rengi farklı olsaydı.Tadını sevmedim fakat kalıcılığı iyi.
     Dolci Baci Lip Gloss  Vişne renginde ve vişne tadında.Kendisini çok beğendim.Yakında blogda postu yayınlanacak.
     Aloha Sun Lotion 30 Spf 50 ml Keşke kutumda dökülmeden gelseydi :( Tatil öncesi iyi oldu.Tatilde kullanıp yorumlarımı paylaşacağım.
     Palmer's Cocoa Butter Formula 50 ml Vitamin E içerikli kakaonun o mis kokusunu barındıran güzel bir vücut losyonu.Özellikle güneş sonrası uygulanılacak bir ürün.Kendiside tatile gidecekler içerisinde yerini aldı.
     Mavala Hidro Onarıcı Ayak Bakımı 5 ml. Keşke kutusu daha büyük olsaydı :) Mavala ürünlerini seven biri olarak bu minik kutuyla yetinemedim.Özellikle pedikür sonrası kullanılacak bir ürün.Şiddetle tavsiye ederim.
     L'occitane En Provence El Kremi İlk başta kokusunu sevmemiştim.Ama daha sonraki kullanımlarda bayıldım.Ufak bir sürüşle tüm oda mis gibi gül kokuyor.Az kaldı tüpte ve biteceği için üzülüyorum :(
    LCN Cream Make Up Bu markayla bir türlü barışamadık.Tenime renkleri uymuyor :(

           Genel olarak bu ay ki kutuyu vasat buldum.Oysa ki haziran ayı ne mükemmel bir kutuydu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder