14 Ocak 2014 Salı

Essence Beload Serisi


           Bu seri 3 adet göz farı , 2 adet jumbo ruj , 1 adet jumbo kalem, 5 adet oje ve 2 adet allıktan oluşuyor.Çok fazla sayıda allık ve farım olduğu için almadım.Oje delisi olduğum için tabi ojeleri kaçırmadım.Jumbo rujlarda pembe tonu sevmediğim için kayısı tonunda olanı tercih ettim.Ama siz siz olun sakın almayın.Niç beğenmedim.Dudak kusurlarına toplanıp kalması bi dert renk vermemesi ayrı bir dert.Kısacası tam bir fiyasko.Mat rujlarımı parlatmak amaçlı kullanacağım mecbur.
          Jumbo kaleme gelirsek keşke daha fazla renk seçeneği sunsaydı.Rengine bayıldım bittim öldüm :) Kullanımı ve kalıcılığı fiyat performans açısından iyi.
          Ojelere diyecek lafım yok.Özellikle graffiti ojesi her renkle sürülebilecek bir top coat.Detaylı anlatımı burada.
          Fiyatlarına gelecek olursak Jumbo Kalem Far ve Jumbo Ruj  Fiyatı 8,5 TL. , ojeler 2,95 TL., Graffiti top coat oje ise  6,75 TL.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder