23 Haziran 2013 Pazar

Günün Alışverişi


          NYC marka ojelerde 3 al 2 öde kampanyası vardı.Üstelikte ojeler 2,99 tl olunca hemen attım sepetime.Birde rujunu denemek istedim ve bu güzel rengi seçtim.Fondötenin testerı yoktu.Ne çıkarsa bahtıma diyerek aldım.Rimmel London ın tüm ojelerinde indirim varken metal rush serisini bu ojeyle tamamlamış oldum.Rimelde beni kazıklamışlar.Ben 7,90 diye aldım.Meğerse o indirimden öyle kalmış fiyatı 13,90 TL dan aldım.Umarım iyidirde vermiş olduğum paraya değer.



           Bu güzel siyah-krem renkli clutch çanta benim oldu :) Çok düşündüm ama en sonunda almaya karar verdim.Fiyatı 59,95 TL.



            Bu bardak altlığınıda dün erkek arkadaşımla Kadıköyden aldık.4 lü olarak satılıyordu.Bir tanesi bana yeter dedim ve bu sewimli kertelenkeleli olanı aldım :) 4 tanesi 19,90TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder