16 Ağustos 2013 Cuma

The Wolverine 2013



           X-Men serisini hiç kaçırmayan biri olarak sabırsızlıkla bu filmi bekliyordum.Zaten Hugh Jackman benim için apayrı bir yerde.Hiçbir filmini kaçırmıyorum.26.07.2013 tarihinde gösterime girip hala devam eden film açıkçası beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.Wolverine 'in herşeyi kırıp geçirmesi gerekirken biraz aciz duruma düşürülmüş.Hiç hoşlanmadım bu durumdan.Sanırım beklentim çok yüksekti.Nede olsa aylardır bu filmi bekliyordum.Ama malesef beklentimi karşılamadı.Yine de herşeye rağmen Logan ı izlemek müthişti.Kızları öpmesi dışında tabi ;)



          64,391 kişi tarafından oylanan filmin IMDb puanı 7,1. Filmde Hugh Jackman a  Tao Okamoto ve Rila Fukushima eşlik ediyor.Trailer için TIK TIK.


           Bu şirin kızda benim gibi Wolverine hayranı anlaşılan ;) Şu sevimliliğe baksanıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder