24 Ağustos 2013 Cumartesi

Alışverişimden Birkaçı

    SIX ACCESSORIES' tan aldığım yeni sezon küpelerim.Tam yaz aylarında kullanılacak küpe.Gerçekten bayıldım.Fiatı biraz  pahalı olsada aldım.13,90 Tl idi.Yüzüklerini görünce dayanamayıp onları da aldım.Yüzüğün fiatı ise 14,90 Tl.



      LTB den ise bu güzellikleri aldım.Takı manyağı olunca durduramıyorum kendimi.Küpenin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 5 Tl.




     Nezamandır bu tarz toka almıyordum.Aslında çok kullanırım bu tokaları.Ltb de görünce hemen kaptım.6 Tl.


     Bu da Penti nin %70 indiriminden faydalandığım güzel ve seksi bikini üstüm.Altını beğenmediğim için almadım.Başka bir altla kombinlemeyi düşünüyorum.25 Tl den 9 Tl ye düşmüştü.




    Bunlarda kışın ikea puanlarımla aldığım kırlentlerim.Fotoğrafını çekmek istedim.Çok güzeller öyle değilmi?

1 yorum:

  1. merhabaaa :)
    hem renkler hem kedi sahibi civil civil blogger hii ne guzel .))
    bi ugrayayim dedim takildim .)

    sevgiler tebessumler .)

    YanıtlaSil