5 Eylül 2013 Perşembe

Harika Bir Güneş Sonrası Krem Palmer's Cocoa Butter Formula




           Bu ürün tatilde resmen kurtarıcım oldu.Bu yaz tatil için İzmir Eski Foça yı tercih ettik.Normalde cildim kendiliğinden nemlidir o yüzden nemlendiriciye pek ihtiyaç duymam.İlk 3 gün bu ürünü hiç kullanmadım çünkü Nivea nın bebek losyonunu tercih ettim.Bu yaz güneşe ve tuzlu suya cildim alerjik tepki verdi.Çok bariz bir alerjik durum yoktu sadece kaşıntı olarak seyretti bende.Bu losyon tamamen o kaşıntılarımı giderdi ve vücudumun nem dengesini sağladı.Hem mis gibi kakao kokmanızın yanı sıra E Vitamini formülüyle de gerçekten yumuşaklılığını hissettiriyor.Kendisiyle tanışmama Vanilya Club neden olmuştu.Deneme boy ürün olduğu için malesef bitti :( Ama tatilde bu boy bana fazlasıyla yetmiş oldu.Bir daha alır mısın diye sorarsanız cevabım kesinlikle EVET olur.Bu ürüne ve diğer PAlmer's ürünlerine ulaşmak için Tık Tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder